Dolar 45,9257
Euro 53,5072
Altın 6.651,17
BİST 14.181,77
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Kayseri 24°C
Hafif Yağmurlu
Kayseri
24°C
Hafif Yağmurlu
Sal 26°C
Çar 24°C
Per 25°C
Cum 26°C

Toki Sakinlerinden Başkan’a Teşekkür Ziyareti

Toki Sakinlerinden Başkan’a Teşekkür Ziyareti
2 Şubat 2015 09:32
A+
A-

Ziyarette yapılan çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulunan Başkan Esat Öztürk, yıllardır sorunlarla uğraşan TOKİ’de yaşayan vatandaşlarımızın sorunlarını çözdükleri için mutlu olduklarını söyledi. Başkan Öztürk, “ Belediyeciler hizmet götürdükleri yere alnının ve yüzünün akıyla gidermiş. Çok şükür bizde TOKİ’ye giderken alnımız ve yüzümüz ak olarak gidiyoruz. Ben huzurunuzda TOKİ’de yıllardır devam eden su ve kanalizasyon sorununu çözen Büyükşehir Belediye Başkanımıza ve KASKi Genel Müdürümüze teşekkür ediyorum. Altyapı sorunları giderildikten sonra bizde Yahyalı Belediyesi olarak bozulan parke, asfalt ve kaldırımları yeniden yaptık. Ayrıca kış aylarında dik yokuşları bulunan TOKİ ve Şelale Kooperatifinde oturan insanlarımızın kar ve buzlanma nedeniyle ulaşım sıkıntısı çekmesinler diye on ton solüsyon aldık. Ekiplerimizde, makinelerimiz de hazır. İnşallah TOKİ, Şelale Kooperatifinde oturan insanlarımız bu kış sorunsuz şekilde ulaşımlarını sağlayacak. Ayrıca ilçemizde karla mücadele ve don olayına karşı belediye olarak hazırız” diye konuştu.

TOKİ’nin çam ağaçlarının altında oturumuyla, Yahyalı’yı tepeden gören panoramik görüntüsünün çok hoşuna gittiği ifade eden Başkan Esat Öztürk, “Orada oturanlara yaptığımız çalışmalar hayırlı olsun. Güle güle otursunlar”dedi. Başkan Öztürk ayrıca, yapılan işlerin kaliteli olması açısından çalışmaları yerinde Belediye Başkanı gözüyle kontrol ettiğini de ifade etti.

75.yıl mahallesi muhtarı Halil Şimşek de, Yahyalı Belediyesi ve KASKİ’nin yaptığı çalışmalarla rahatladıklarını belirterek, Başkan Öztürk’e ve KASKİ’ye teşekkür etti.

2015 yılında ”Yahyalı ~ Yahyalı’ya dair ne varsa” sloganıyla internet yayınına başladı. Yahyalı’da medyanın en önemli sitelerinden biri olmayı hedefliyor.
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.